Translate

wtorek, 29 lipca 2014

Telefony telefony



Telefony telefony, gdzie dzwonić mam
Jaki numer mam wykręcić, do kogo z was…

Republika – stare dzieje.
Telefon to super sprawa. Możesz dzwonić do ludzi z drugiego końca świata. Ale co, odkładasz słuchawkę i… trzeba zrobić coś z resztą dnia. Już kiedyś w Afryce mówiłem, że na misjach czasami przychodzi takie dziwne uczucie: początek dnia, wracasz z porannej Mszy i wiesz, że nikt z twoich znajomych czy rodziny nie wyskoczy nagle zza rogu. 

 



 Oczywiście, przyjdą parafianie albo ktoś inny, ale nie będzie niespodzianki, jeśli chodzi o “starych” znajomych. Po prostu ich nie spotkasz. Nic to, zamiast siedzieć jak przydrożny pies, wsiadłem na motor. 


 Wtorki to mój day off, czyli dzień wolny. Dawno nie jeździłem na motorze. Pojechałem w góry na kawę, spotkałem paru ludzi, zrobiłem kilka zdjęć:




















 
















Tak działa reklama, już widzę jak wychodzicie w tym momencie na kawę…
Powiem tylko, że zjechałem z głównej drogi i fotografowałem jamajskie klimaty. 




 Jak wrócicie z kawy, znajdziecie więcej fotek.